Mobila pentru familia ta

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE si CUMPARARE  DIN

MAGAZIN ONLINE STAER

inapoi la Info Utile


                  Bine ati venit la magazinul on line STAER SHOP !



  Va rugam sa cititi cu atentie conditiile noastre si termenii contractuali inainte de utilizarea site-ului si inainte de a face o comanda. Folosirea acestui website si plasarea de comenzi online semnifica acceptul dumneavoastra in ceea ce priveste termenii si conditiile mai jos mentionate.

Va rugam sa cititi cu atentie conditiile noastre si termenii contractuali inainte de utilizarea site-ului si inainte de a face o comanda. Folosirea acestui website si plasarea de comenzi online semnifica acceptul dumneavoastra in ceea ce priveste termenii si conditiile mai jos mentionate.

Inainte de a face o comanda, daca aveti vreo nelamurire, va rugam sa ne scrieti la adresa info@staer.ro

Acest site web (numit in continuare "SITE") este administrat de STAER INTERNATIONAL SA ,(numita in continuare “SOCIETATEA”, cu sediul social in Galati, Str. Siderurgistilor, nr. 24, Bl SD6B, parter, judet Galati, România inregistrata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Galati ,sub nr. J17/2331/1992 si avand: CUI. RO 2643282, telefon/fax: 0236-406209, E-mail : office@staer.ro

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos.

 

A. TERMENI

CLIENT: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Termenii si Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare, ce initiaza si finalizeaza o comanda.

SOCIETATEA: pune la dispozitia CLIENTILOR mijloacele tehnice necesare pentru identificarea si corectarea erorilor survenite cu ocazia introducerii datelor, prin introducerea numelui de utilizator si la parolei;

COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, ce intervine ca forma de comunicare intre SOCIETATE si CLIENT;

CONSUMATORUL  este definit de lege ca "orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, care actioneaza în scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale" (Codul consumului, OG 21/1992, Legea 193/2000).

CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre SOCIETATE, prin care SOCIETATEA este de acord sa livreze CLIENTULUI produse si servicii, la preturile, caracteristicile si termenele de livrare specificate in confirmarea comenzii, iar CLIENTUL este de acord efectueze plata acestora, conform prezentelor TERMENI SI CONDITII.

STAER INTERNATIONAL SA: reprezinta SOCIETATEA, astfel cum este definita mai sus.

UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale, care s-a inregistrat in formularul specificat si care a acceptat TERMENII SI CONDITIILE  prezentului SITE.

SITE: pagini web apartinand STAER INTERNATIONAL SA, care se afla la adresa www.staer.ro,prin intermediul caruia UTILIZATORUL are acces la informatii privind serviciile si produsele oferite / asigurate de catre SOCIETATE. Prezentul site cuprinde: texte, imagini, baze de date, produse, logouri, softuri,   oferte si orice fel de informatii, reclame, etc. si consituie"continutul" site-ului www.staer.ro. care  este in intregime proprietatea  SOCIETATII. Prezentul SITE  respecta politica  cookie-urilor.

UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii SOCIETATII.

B. CONDITII DE UTILIZARE SI CUMPARARE

  1. LIMITELE RASPUNDERII SOCIETATII

SOCIETATEA, depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe SITE. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, SOCIETATEA precizeaza urmatoarele:

1. Imaginile produselor sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu si au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imaginile de pe site sau din cataloage in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, culorii sau nuantei, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori sau din cauza modificarii culorii in urma procesului de fotografiere a produselor, ori a rezolutiei monitorului utilizat .

2  Societatea nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile si  caracteristicile produselor prezentate in magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia Societatii de catre reprezentantii fiecarei marci. De aceea, unele caracteristici pot fi modificate de catre SOCIETATE,  fara preaviz sau pot contine erori de operare. STAER INTERNATIONAL SA , va depune toate eforturile pentru a minimaliza toate greselile care pot aparea din editarea electronica sau manuala a informatiilor prezentate. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa SOCIETATEA face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante.

3. SITE-ul poate contine si link-uri catre alte site-uri. In aceste cazuri, SOCIETATEA nu este responsabila de politica de confidentialitate practicata de acestea precum si de orice alta informatie mentionata pe aceste site-uri. STAER INTERNATIONAL SA, nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

4. STAER INTERNATIONAL SA , nu este si nu poate fi facut responsabila pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informatiilor publicate sau mentinute pe SITE, care nu se datoreaza culpei sale. UTILIZATORII pot gasi informatii detaliate, complete si exacte in reteaua magazinelor STAER INTERNATIONAL SA sau prin solicitarea de informatii prin contactarea telefonica sau prin mail, a SOCIETATII.

5. Preturile produselor de pe SITE sunt orientative si pot suferi modificari. Preturile se vor confirma de consultantii nostri, prin confirmarea comenzii si emiterea facturii proforma sau facturii fiscale.

6.  Promotiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile intotdeauna, numai in limita stocului disponibil . Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp sau  in limitele stocurilor disponibile.

7. Prezenta produselor pe site NU garanteaza existenta lor in stoc. Consilierii nostri vor confirma utilizatorilor inregistrati disponibilitatea pentru fiecare produs in parte.

8. Valoarea maxima a obligatiilor SOCIETATII fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de SOCIETATE de la clientul respectiv.

9. STAER INTERNATIONAL SA , isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe SITE.

10. STAER INTERNATIONAL SA , nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea TERMENILOR SI CONDITIILOR.

11. STAER INTERNATIONAL SA , nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii sau ca urmare a modificarii, suspendarii sau intreruperii serviciilor disponibile prin intermediul Site-ului, precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri publicate pe SITE.

12. In cazul in care UTILIZATORUL sau CLIENTUL  nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru termenii si conditiile de utilizare a site-ului, renunta la accesul la serviciu/ servicii oferite de STAER INTERNATIONAL SA,  prin intermediul site-ului, inclusiv primirea buletinelor informative si/sau comunicarilor din partea STAER INTERNATIONAL SA,  de orice natura (electronic, telefonic, etc. , fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese).

13. CLIENTUL/UTILIZATORUL poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta termenii si conditiile, sub forma in care acestea vor fi disponibile in acel moment. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea respectarii TERMENILOR SI CONDITIILOR pe perioada derularii unui Contract, sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de STAER INTERNATIONAL SA .

14. STAER INTERNATIONAL SA, isi rezerva dreptul de a modifica sau de a intrerupe, temporar sau permanent, partial sau in totalitate, serviciile puse la dispozitie prin intermediul acestui Site, cu sau fara o notificare prealabila.

15. STAER INTERNATIONAL SA, isi rezerva dreptul de a introduce materiale publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a Site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

16. STAER INTERNATIONAL SA, nu ofera nicio garantie Utilizatorilor ca informatiile continute de site vor implini toate cerintele Utilizatorilor, ca serviciile informatice pe care se bazeaza functionarea site-ului vor fi neintrerupte, la timp, sigure sau fara erori, calitatea oricaror informatii obtinute prin intermediul site-ului va satisface toate cerintele Utilizatorilor, orice eroare de program va fi corectata, precum si orice alte aspecte similare.

17. Exceptand obligatia legala de garantie, STAER INTERNATIONAL SA, nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca: serviciul/produsul va fi potrivit cerintelor clientului; serviciul/produsul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel, produsele/serviciile obtinute gratis sau contracost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.

18. Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau utilizator si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul site-ului.

19. Utilizatorul este singura persoana responsabila de eventualele distrugeri cauzate sistemelor de calcul sau retelei de pe care acceseaza site-ul sau de orice alte pierderi de date care ar putea fi rezultatul descarcarii de informatii si servicii din continutului site-ului.

20. Pentru sectiunile site-ului care pot cuprinde postari ale Utilizatorilor, raspunderea asupra continutului acestor postari revine in intregime autorilor acestora. STAER INTERNATIONAL SA , isi rezerva dreptul de a nu face publice acele postari care contravin termenilor si conditiilor de utilizare sau pe care le considera daunatoare, sub orice forma, propriei imagini, clientilor, partenerilor sai sau tertilor.

21. STAER INTERNATIONAL SA, nu garanteaza in nici un mod ca documentele, fisierele sau orice alte pachete de date care sunt continute sau au legatura cu acest site nu contin virusi si nu va avea nici o responsabilitate pentru nici un fel de prejudiciu actual sau viitor cauzat de sau prin intermediul acestui site. In consecinta, pentru protectia sa, orice Utilizator al acestui site trebuie sa utilizeze un program antivirus atunci cand utilizeaza site-ul.

22. STAER INTERNATIONAL SA, nu isi asuma angajamentul sa aduca la zi informatiile si materialele de pe Site cu o anumita frecventa/periodicitate. Informatiile pot suferi schimbari oricand si fara aviz si vor putea fi incorporate in urmatoarele modificari ale Site-ului, care vor fi realizate in functie de posibilitatile societatii.

23. STAER INTERNATIONAL SA, nu va fi raspunzatoare pentru niciun fel de pagube directe, indirecte, accidentale, speciale, inclusiv, dar nu limitat la, pagube pentru pierderi de profit, bunavointa, posibilitatii de folosire a datelor sau alte pierderi intangibile sau incomensurabile (chiar daca a fost informat anterior de posibilitatea aparitiei unor asemenea pierderi), rezultand din:

i. utilizarea sau imposibilitatea utilizarii informatiilor publicate pe Site;

ii. acces neautorizat la, sau deteriorarea transmisiilor sau datelor Utilizatorului;

iii. declaratii sau actiuni ale oricarei terte parti asupra serviciilor Site-ului si/sau Continutului;

iv. orice alta problema legata de continutul Site-ului.


 II.  CONTINUTUL SITE-ULUI, DREPTURI DE AUTOR SI DE PROPRIETATE INTELECTUALA


1. Informatiile publicate pe SITE sunt informatii de interes general despre STAER INTERNATIONAL SA, produsele comercializate de acesta, ale partenerilor sai cat si alte informatii considerate de aceasta, ca fiind de de interes pentru UTILIZATORI.

2. Informatiile sunt puse la dispozitia UTILIZATORILOR in mod gratuit, cu scopul de a facilita vanzarile.

3. STAER  INTERNATIONAL SA, este detinatorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala asupra SITE-ului, respectiv asupra design-ului, continutului acestuia, grafica, fotografiile, software-ul, logo-urile si asupra tuturor materialelor integrate in SITE, fiind protejat prin legislatia romana si internationala privind drepturile de autor.  Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse, partial sau integral, exceptand perioada de care este nevoie sa fie vizualizate on-line. Totusi, Clientul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu alte prevederi ale documentului.

4. Reproducerea, copierea, multiplicarea, vinderea, revinderea sau exploatarea informatiilor existente pe Site sau a unei parti din acestea, accesul sau folosirea informatiilor puse la dispozitie de STAER INTERNATIONAL SA , prin intermediul Site-ului intr-un mod care violeaza legislatia romaneasca sau internationala in materie de drept de autor si proprietate intelectuala, poate atrage raspunderea civila sau penala pentru astfel de actiuni.

5.Prin accesarea SITE-ului, UTILIZATORII consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila, toate drepturile de proprietate intelectuala ale STAER INTERNATIONAL SA.


III. DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE 

CONTRACTUL


1) In cazul in care intre parti s-a incheiat un contract care contine clauze specifice, are prioritate acel contract, iar prezentele clauze vin in completarea acestuia in masura in care contractul nu contine dispozitii contrare, care se vor aplica cu prioritate si nu este valabil pentru persoane juridice. In cazul in care se doreste acest lucru,adica facturarea pe persoana juridica se face un alt contract si se agreeaza termenele si conditiile.

2) Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA isi deruleaza operatiunile pe SITE.

3) Programul de lucru pentru relatii cu clientii al magazinului online: luni - vineri intre orele 09.00 si 17.00 , cu exceptia zilelor de sarbatoare legala, daca nu se precizeaza altfel in cadrul site-ului.

4)  Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

5) Contractul intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

6) Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la data confirmarii COMENZII de catre SOCIETATE si cu respectarea termenului de livrare, pretului si modalitatii de plata specificate in confirmarea comenzii.

 

OBIECTUL  CONTRACTULUI.

7) Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele si serviciile prezentate pe site si cu privire la care CLIENTUL si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe SITE, confirmata de catre SOCIETATE.

8) Clientul va verifica inainte de lansarea comenzii descrierea (material, model, accesorii, dimensiuni, etc) si caracteristicile produselor, pretul, modalitatile, de plata, mod de livrare si cantitatea.

9) Clientii isi vor asuma  cantitatea si comanda acceptata de societate (numarul comenzii) .

10) STAER INTERNATIONAL SA,  va contacta in timp de 48 de ore, clientul pentru a i se confirma comanda si clarifica obiectul comenzii. Dupa acest termen, STAER INTERNATIONAL SA  are dreptul de a suspenda comanda pana la contactarea CLIENTULUI.

11)Disponibilitatea produselor, pretul final si termenul de livrare, se comunica prin confirmarea comenzii de catre consultantul de vanzari al societatii.


VALOAREA  CONTRACTULUI.

12) Ofertele si produsele prezentate pe site-ul www.staer.ro, sunt disponibile in limita stocului existent.

13) Pretul produsului/produselor este cel mentionat pe SITE.

14) Toate preturile afisate includ TVA.

15) Pretul poate fi modificat de catre SOCIETATE, in orice moment, fara preaviz, in functie de stocul disponibil si/sau de preturile primite de la furnizori/producatori.

16) In momentul  confirmarii comenzii, SOCIETATEA  va indica pretul exact al produselor, costul transportului si al altor servicii daca sunt solicitate de client si acordate de STAER INTERNATIONAL  SA.

18) SOCIETATEA atentioneaza asupra faptului ca pot exista teoretic cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real.

19) SOCIETATEA isi rezerva dreptul de a stabili alte preturi produselor de pe SITE, fata de  cele valabile pentru reteaua de magazine STAER INTERNATIONAL SA.

20)  Pretul afisat nu include costul transportului sau al altor servicii oferite de catre SOCIETATE. Conditiile in care transportul si alte servicii se asigura de societate vor fi mentionate pentru fiecare comanda in parte, in functie de valoarea comenzii, a volumului si greutatii produselor, de distanta de parcurs.

21)  Promotiile si reducerile de pret oferite utilizatorilor nu se pot cumula cu alte promotii si reduceri existente in magazinele STAER INTERNATIONAL SA.

 

MODALITATEA DE PLATA

22) Dupa confirmarea comenzii, CLIENTUL va achita contravaloarea produselor si serviciilor comandate, prin modalitatea de plata aleasa.

23) Neplata produselor si serviciilor contractate suspenda intrarea in vigoare a contractului, si, implicit, termenul de livrare, pana la achitarea acestora.

24) Pretul total si modalitatea de plata sunt specificate in COMANDA.


25)  Modalitatile  de plata   pot fi:

25.1 Plata in numerar: Plata cu numerar se face in lei, integral inainte de livrarea produselor din magazinele/depozitele STAER INTERNATIONAL SA.

25.2 Plata folosind cardul inainte de livrarea produselor

Plata se poate efectua  cu card bancar emis sub siglele de pe SITE  prin intermediul terminalelor  POS  existente.

In cazul in care cardul nu are activata optiunea de introducere a codului PIN in momentul platii, este necesar ca persoana care efectueaza plata sa fie posesorul cardului si sa se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnatura, care trebuie sa corespunda cu cea de pe card si cu cea de pe actul de identitate.

25.3)  Plata cu Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face in baza facturii proforme emise de SOCIETATE, in urma confirmarii prin e-mail a comenzii cu un consultant de vanzari.

Pe ordinul de plata se va mentiona obligatoriu codul clientului indicat de STAER INTERNATIONAL SA. pe factura proforma si numarul comenzii sau al facturii.

Daca pe ordinul de plata nu apar informatiile de mai sus, rugam Clientul a trimite dovada platii cu indicarea informatiilor de mai sus pe adresa de e-mail: info@staer.ro

Livrarea va fi efectuata numai dupa creditarea contului bancar al societatii cu intreaga suma si dupa identificarea comenzii pentru care s-a achitat avansul.

In caz contrar, SOCIETATEA are dreptul sa suspende termenul de livrare pana la confirmarea efectuarii platii.

25.4) Plata in rate in magazin sau online.

 

MODALITATEA DE LIVRARE.

26) In afara de cazul in care este agreat de SOCIETATE si CLIENT altceva, SOCIETATEA se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre CLIENTI in momentul predarii acestora catre client sau catre reprezentantul CLIENTULUI (persoana care preia produsele livrate).

27) SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.

28) SOCIETATEA va efectua livrarea produselor si serviciilor doar pe teritoriul Romaniei.
Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferata  CLIENTULUI la momentul efectuarii platii.

29) Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele, în caz contrar urmând a suporta cheltuielile efectuate de catre STAER INTERNATIONAL SA. pentru a le transporta dus-intors. O reexpediere a bunurilor se va face numai dupa ce CLIENTUL achita costul transportului deja efectuat si al celui care urmeaza sa se reefectueze.

30) SOCIETATEA va  livra CLIENTULUI,  produsele comandate online , in conformitate cu optiunea din comanda lansata de acesta si confirmata ulterior de STAER INTERNATIONAL SA.

31) SOCIETATEA atentioneaza CLIENTII ca, in cazul livrarii cu transportator propriu, acesta nu este autorizat de catre SOCIETATE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare. Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare/reprezentantul firmei.

32) In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta situatie.

33) Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de transport sau poate fi ridicat dintr-un magazin/depozit STAER  conform optiunii CLIENTULUI.

34) Termenul de livrare incepe sa curga in toate cazurile de la momentul confirmarii comenzii  de catre STAER INTERNATIONAL SA.

35) Pana la incasarea  integrala a pretului, STAER INTERNATIONAL SA are dreptul de a suspenda termenul de livrare.

36) Termenul de livrare este de cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a achitat contravaloarea produselor si serviciilor contractate, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel. Termenele pot fi mai scurte in functie de disponibilitatea produselor, astfel cum apare in confirmarea comenzii.

37) SOCIETATEA, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL, motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, de indata, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 14 de zile.

38) In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, SOCIETATEA va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

39) In cazul in care SOCIETATEA primeste informatii de la CLIENT, eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.


POLITICA DE RETURNARE


40) Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul benficiaza de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare ( Valabil doar pentru comenzile lansate si achitate ONLINE) .

41) Termenul de 14 zile incepe sa curga de regula din momentul in care consumatorul intra in posesia fizica a produselor.

42) Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura), care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.

43) Returul produselor se face in magazinele/depozitele   STAER INTERNATIONAL SA care au livrat produsul  , in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii produselor.

44) Inainte de expirarea perioadei de retragere, CONSUMATORUL  va informa SOCIETATEA cu privire la decizia sa de retragere din contract alegand una dintre urmatoarele variante:

a) de a folosi modelul de formular de retragere.

b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care-si exprima decizia de retragere din contract , si pe care o va transmite electronic la info@staer.ro, sau prin curier la adresa : Comuna Vanatori, DN 26 Galati- Barlad Km 5 + 700;

45) SOCIETATEA va confirma intententia de retragere a  CONSUMATORULUI.

46) SOCIETATEA va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, , nu mai tarziu de 14 zile de la data in care e informata cu privire la decizia CONSUMATORULUI de a se retrage din prezentul contract.

47) Restituirea sumelor incasate,  se va face astfel:

in numerar

- prin virament bancar

48) Data restituirii sumelor catre CLIENT este data la care se debiteaza contul SOCIETATII.

49) Atentie! Costurile aferente serviciului de curierat precum si costurile transportului produselor ce s-au livrat la adrese  in afara orasului , nu sunt returnabile.

50) Pot fi returnate produse care indeplinesc (cumulat) conditiile de mai jos:

 a) nu depasesc termenul de 14 de zile de la data primirii;

 b) corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;

 c) nu au facut obiectul unei comenzi speciale, tapiterii personalizate pe anumite materiale si culori.

 d) nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului adica au fost executate dupa specificatiile consumatorului (configuratii simulator 3D);

 e) nu prezinta urme de lovire sau deteriorare;

 f)  nu prezinta urme vizibile de uzura;

 g) ambalajul si etichetele de identificare ale produselor sunt integre; Eticheta exista si poate fi citita/scanata;

 h) sunt insotite de accesoriile apartinand produsului;

i) care au fost  comandate online si  care nu s-au ridicat direct din magazine.

51) Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

52)  Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de  copie de pe factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia in original ,aferenta  (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).

53) Pentru produsele ridicate de catre cumparator direct din magazin, intrucat se poate solicita vizualizarea acestora, respectiv cumparatorul are posibilitatea de a verifica produsul in mod direct, ca atare nu se aplica conditiile de retur prevazute in prezenta sectiune.

54) CONSUMATORUL  poate solicita fie rambursarea banilor , fie inlocuirea cu un produs de o calitate si la un pret echivalente cu cele comandate si returnate. SOCIETATEA va suporta cheltuielile de retur, atunci cand returul produselor se datoreaza unor motive imputabile STAER INTERNATIONAL SA

55)  Conditiile ce stau la baza refuzarii returului sunt:

55.1 CONSUMATORUL/CLIENTUL este persoana juridica (clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice);

55.2 CONSUMATORUL/ CLIENTUL nu a notificat SOCIETATEA  cu privire la retragerea sa, in termenul legal .

55.3 CONSUMATORUL/ CLIENTUL a returnat SOCIETATII produse care nu indeplinesc conditiile pevazute la punctul 50

56)  În cazul în care nu se respecta conditiile de retur, SOCIETATEA nu va accepta returul.

57)  Nu se accepta retururi cu plata ramburs.

58) ATENTIEîn cazul returnarii produselor ce prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT,  STAER INTERNATIONAL SA   are dreptul de a decide asupra acceptarii returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata de catre reprezentantii nostri dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

59) Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, STAER INTERNATIONAL SA  are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

60) In cazul in care CLIENTUL solicita inlocuirea produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

61) In cazul in care Clientul a returnat un produs si solicita inlocuirea, iar STAER INTERNATIONAL SA, nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi Clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care Clientul accepta acest lucru.

62) Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre CLIENT, NU SE RAMBURSEAZA.

63)  In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre CLIENT.

64)  In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. STAER INTERNATIONAL SA  va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce CLIENTUL a returnat produsul cumparat initial si  achita eventuala diferenta de pret .

65)  Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

66)  Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar SOCIETATEA are dreptul sa refuze o noua livrare catre acel CLIENT sau acea adresa.


GARANTII.

67) Toate produsele comercializate pe SITE, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului;

68) Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maximum 48 ore de la receptia marfii pe adresa de e-mail info@staer.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

69) CLIENTUL, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse in Certificatul de Garantie si instructiunile de manipulare, montaj, intretinere, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.

70) CLIENTUL are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prescriptiile din certificatul de garantie. STAER INTERNATIONAL SA, nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre client.

71) Toate reclamatiile se transmit in scris pe adresa info@staer.ro, în maxim 48 ore de la data livrarii catre client. Dupa expirarea acestui termen, nu mai este valabila reclamatia privind viciile aparente sau care ar fi putut fi descoperite la o verificare atenta.

72) Reclamatia va fi însotita de date concrete legate de numarul comenzii, numarul facturii, numarul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamatiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamatie, pretentiile clientului.

73) La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si chitanta aferenta transportului. In cazul in care produsele sunt returnate catre STAER INTERNATIONAL SA neinsotite de aceste documente, acestea pot fi restituite solicitantului/expeditorului fara ca STAER INTERNATIONAL SA sa solutioneze cererea de acordare a garantiei, pe cheltuiala solicitantului, ridicandu-le din depozitul societatii.

74) STAER INTERNATIONAL SA  va raspunde reclamatiei în termen de maximum 3 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, STAER INTERNATIONAL SA poate sa decida:

a)      respingerea reclamatiei;

b)      remedierea marfii reclamate pe cheltuiala sa;

c)       acordarea unui discount;

d)        înlocuirea marfii sau returnarea aesteia.

75) Nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului si/sau daca CLIENTUL nu a efectuat montajul cu firmele partenere SOCIETATII.

76) Remedierea neconformitatii reclamate se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare.

77) In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

78)  Reclamatiile se transmit la adresa info@staer.ro .


CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA.

79) Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul acestuia.

SOCIETATEA va fi intotdeauna responsabila fata de CLIENT pentru toate obligatiile contractuale.

FORTA MAJORA.

80) Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

 

LEGEA APLICABILA – LITIGII.

81) Prezentul document va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

82) Prezentele conditii constituie singurul instrument juridic probant pentru solutionarea eventualelor litigii între parti.

83) Eventualele litigii aparute intre SOCIETATE si CLIENT se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul SOCIETATII.

84) Daca oricare dintre prevederile prezentelor conditii este sau devine nula, celelalte prevederi raman valabile. Orice prevedere nula va fi substituita cu o prevedere similara in sensul cu scopul celor aratate mai sus.

VALABILITATE,  CONDITII CONTRACTUALE

85) Prezentele conditii sunt valabile pentru fiecare comanda acceptata de catre STAER  INTERNATIONAL SA. Utilizatorii si clienti vor verifica de fiecare data termenii contractuali valabili si daca ii accepta,  plaseaza o noua comanda.

DENUNTAREA UNILATERALA

86) CONSUMATORUL (persoana fizica), are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

87) Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

IV. FRAUDA

88) ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI STAER INTERNATIONAL SA  SAU DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL www.staer.ro VA FI CONSIDERAT O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI www.staer.ro SI VA PUNE IN MISCARE CERCETAREA PENALA.

VII. DISPOZITII FINALE

89) Persoanele care utilizeaza site-ul accepta in mod expres si implicit ca sunt de acord cu faptul ca utilizarea site-ului se face pe propria raspundere. STAER INTERNATIONAL SA se absolva in mod expres de toate raspunderile de orice fel, exprimate direct sau indirect, referitoare la utilizarea site-ului.

90) STAER INTERNATIONAL SA isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul si/sau orice continut fara notificare prealabila a Utilizatorului sau Clientului.

91) STAER INTERNATIONAL SA nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

92) STAER INTERNATIONAL SA isi rezerva dreptul de a introduce materiale publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. Exceptie fac paginile in care sunt prezentate firmele partenere sau ofertele acestora si unde nu vor fi introduse bannere de natura concurentiala.

93) Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe www.staer.ro si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator.
94) La o comanda anulata sau neridicata, contul Utilizatorului se va bloca iar acesta nu va mai avea acces la comenzi. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane.

95) Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare a site-ului www.staer.ro, Clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.

96) Termenii si conditiile de mai sus sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunandu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare.

97) Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.

98) In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.


STAER INTERNATIONAL SA

inapoi la Info Utile