Mobila pentru familia ta

GARANTII. RECLAMATII SI SESIZARI

inapoi la Info Utile

 

Toate produsele comercializate pe SITE, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului;

  • Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa de e-mail reclamatii@staer.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

CLIENTUL, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse in Certificatul de Garantie si instructiunile de manipulare, montaj, intretinere, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.

 

CLIENTUL are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prescriptiile din certificatul de garantie. STAER INTERNATIONAL SA, nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre client.

 

Toate reclamatiile se transmit in scris pe adresa reclamatii@staer.ro , în maxim 48 ore de la data livrarii catre client. Dupa expirarea acestui termen, nu mai este valabila reclamatia privind viciile aparente sau care ar fi putut fi descoperite la o verificare atenta.

 

Reclamatia va fi însotita de date concrete legate de numarul comenzii, numarul facturii, numarul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamatiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamatie, pretentiile clientului.

 

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si chitanta de la curier. In cazul in care produsele sunt returnate catre STAER INTERNATIONAL SA neinsotite de aceste documente, produsele pot fi restituite solicitantului/expeditorului fara ca STAER INTERNATIONAL SA sa solutioneze cererea de acordare a garantiei,pe cheltuiala solicitantului.

  • STAER INTERNATIONAL SA  va raspunde reclamatiei în termen de max. 3 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, STAER INTERNATIONAL SA poate sa decida:

  1. respingerea reclamatiei;

  2. remedierea marfii reclamate pe cheltuiala sa;

  3. acordarea unui rabat;

  4. înlocuirea marfii sau returnarea acesteia.

  5. nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului si/sau daca CLIENTUL nu a efectuat montajul cu firmele partenere agreate de SOCIETATE .

  • Remedierea neconformitatii reclamate se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare.

  • Termenul de garantie pentru produsele achizitionate de pe site-ul www.staer.ro este functie de produs si este calculat de la data emiterii facturii.

  • Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie. Produsele oferite respecta prescriptiile prevazute in documentele tehnice normative in vigoare in Romania.

  • Clientul este de acord cu faptul ca produsele din materiale precum: piele ecologica, PAL, furnir ,acrylux, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

  • In cazul aparitiei unor eventuale defecte, cumparatorul va putea formula o reclamatie. Orice reclamatie, insotita de factura si certificatul de garantie, formulata de cumparator in termen conform prevederilor certificatului de garantie, se trimite pe mail la adresa reclamatii@staer.ro .

  • In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

  • Reclamatiile se trimit la adresa reclamatii@staer.ro .

 

 

INSTRUCTIUNI DE ÎNTRETINERE si FOLOSIRE a mobilierului STAER

 

Instructiuni privind utilizarea si intretinerea tapiteriilor si a mobilierului tapitat:

 

-stergeti saptamanal de praf tapiteria de piele si inlocuitori de piele cu o carpa moale, uscata;

-produsele tapitate cu stofa se aspira;

-nu expuneti produsele la radiatii solare directe ptr a evita decolorarea materialului de acoperire;

-pastrati produsul in limite normale de umiditate si temperatura (45-70% umiditate; 10-30 grade Celsius);

-dupa ce ati probat solutia de curatare pe o portiune de material ascunsa vederii, curatati fara sa frecati zona vizata, treceti usor cu carpa;

-urmele de lichide, grasimi corporale se sterg intai cu o carpa uscata apoi cu solutia mai sus amintita;

-probati curatarea urmelor vizibile cu o guma de sters creionul;

-urmele de chewing gum se indeparteaza racaindu-le cu cuburi de gheata puse intr-un saculet de nylon;

-husele detasabile se pot spala la o temperatura de maxim 30 C, nu se utilizeaza inalbitor, nu se foloseste fierul de calcat, nu se curata uscat, nu se curata chimic, nu se stoarce prin centrifugare;

-verificati in mod regulat starea generala a mobilierului, precum si a accesoriilor din interior - indeosebi a suruburilor care trebuie stranse la anumite intervale de timp.

-saltelele se vor intoarce lunar de pe o parte pe alta (daca salteaua are fata iarna - fata vara se vor alterna decat capetele aceleiasi fete) si vor avea ca suport o somiera cu lamele elastice, curata periodic praful si alte impuritati de pe saltea, cu ajutorul aspiratorului; daca somiera este realizata din placa de PAL asigurati-va de faptul ca aceasta prezinta orificii care ajuta la circulatia aerului impiedicand astfel aparitia mirosului si a mucegaiului;

-produsele de tapiterie deschise la culoare (albe, bej sau crem pe orice tip de material de acoperire) sunt predispuse la deteriorarea materialului de acoperire prin migrarea unei culori mai puternice ca baza (negru, maro, albastru, violet, verde etc) de pe obiecte de imbracaminte, incaltaminte, marochinarie, oja, produse de cosmetica, denim (blue jeans), de aceea nu recomandam ca aceste obiecte sa interactioneze.

-este interzis ca saltelele sa fie rulate, impaturite, introduse intr-un cadru de pat mai mic ca dimensiune, spalate, uscate cu uscatorul electric;

-este interzis folosirea saltelei ca “masa de calcat”;

-este interzis incercarea portantei produselor de tapiterie prin presarea lor cu genunchiul sau cu cotul acest lucru ducand la deformarea a materialului de acoperire fara a exista posibilitatea de revenire la forma initiala;

-este interzis folosirea bratelor canapelelor si fotoliilor ptr sedere acest lucru putand duce la deteriorare structurii interioare a produsului;

-este interzis folosirea ptr dormit permanent a extensiilor cu lamele elastice acestea fiind realizate ptr folosirea lor ocazionala (existand posibilitatea ca in timpul utilizarii acestea sa produca zgomote, zgomotele provin de la frecarea partilor scheletului metalic intre ele);

-toate tipurile de materiale de acoperire(stofa, piele ecologica, piele naturala in special) se intind in timpul utilizarii. Ptr a atinge un nivel a confortului cit mai ridicat tapiteriile (husele) nu se pot realiza prea strans, de aceea, in timp, pot aparea unele cute (pe spatare, sezut, cotiere) acest lucru nefiind considerat un defect.

 

Instructiuni privind utilizarea si intretinerea mobilei corp:

- pastrati produsul in limite normale de umiditate si temperatura (45-70% umiditate; 10-35 grade Celsius);

- montajul mobilei corp se face pe suprafete plane ;

- pe blatul de bucatarie nu se taie alimente; nu se aseaza obiecte fierbinti; nu se sparg alimente tari(nuci, migdale, gheata, alimente inghetate) este indicata folosirea permanenta a unui tocator;

- apa se va utiliza in cantitati foarte mici sub forma unei carpe umede. Dupa stergere folositi o carpa uscata.

 

Contraindicatii; 

Pentru orice categorie de mobilier: 

 

- nu este recomandata dezambalarea coletelor de mobilier folosind obiecte taioase;

- nu este recomandata taierea sau zgarierea materialelor;

- nu este recomandata frecarea de alte suprafete, (pereti) sau cu substante (solutii de curatare) abrazive;

- nu este recomandata folosirea sau pastrarea produselor in medii umede sau la temperaturi sub zero grade Celsius, precum si in medii cu variatii de temperatura;

- nu este recomandata asezarea produsului langa surse de caldura, (distanta de garda este de 1 m), in afara mobilierului de bucatarie proiectat in acest scop;

- nu este recomandata folosirea produselor de curatare care contin solventi chimici sau alcool, (orice solutie trebuie incercata intai pe o suprafata mica, ascunsa);

- nu este recomandata udarea produselor, (curatati cu o carpa usor umezita intr-o solutie de apa cu sapun, 50% apa, 50% sapun lichid cu PH neutru, apoi stergeti imediat cu carpa uscata;

- nu este recomandata mutarea mobilierului prin impingere sau tragere, mutarea se va face prin ridicare, mobilierul demontabil trebuie demontat, nu se va muta mobilierul decit dupa ce se va elibera (se va goli) de orice alt obiect existent in sertare sau pe diversele suprafete folosite ca suport;

- nu este recomandata folosirea mobilierului in alt scop decat cel pentru care a fost proiectat;

- nu este recomandata uscarea produselor (in special cele de tapiterie) cu uscatorul electric;

- nu se recomanda sa se sara ritmic si repetat cu picioarele (in special copii) pe paturile si/sau saltelele cu miez elastic acest lucru ducand la deformarea plastica a miezului elastic; 

- nu este recomandat sa se agate de usile dulapurilor obiecte grele acest lucru putand duce la dereglarea balamalelor usilor si la smulgerea acestora din suruburi;

- nu se recomanda folosirea scaunelor de birou (scaunele ergonomice cu role) pe post de vehicule de transport acest lucru ducand la deteriorarea rotilelor;

- nu este recomandat se se realizeze modificari ale produsului prin adaugare sau eliminare de piese componente acest lucru ducand la pierderea garantie;

- nu este recomandat sa se introduca mobilierul in locuinta clientului inainte de a se instala usile locuintei;

- se poate intampla ca dupa montarea usilor produsele sa nu se mai poata scoate din locuinta sau in urma incercarii scoaterii acestora din locuinta sa rezulte deteriorari ale peretilor, ale usilor sau ale produsului in sine;

- este interzis sa se intre in dulap (in special copiii);

- este interzisa folosirea etajerelor cu rafturi pe post de scara, in urma acestor actiuni poate rezulta ranirea persoanei care a incercat acest lucru (in special copii) si deteriorarea produselor;

- nu se recomanda supraincarcarea barelor de haine acest lucru putand duce la curbarea acestora si la dereglarea produsului;

- nu se recomanda supraincarcarea politelor realizate din PAL cu mai mult de max. 14 kg pentru polite cu adancime de 580 mm si max. 7 kg pentru polite cu adancime de 380 mm.

 

STAER nu isi asuma responsabilitatea pentru :

 

- estimarea eronata a spatiului unde urmeaza a fi montata/depozitata mobila;

- nefinalizarea livrarii/montajului din cauza problemelor cauzate de estimarea eronata a cailor de acces (holuri de bloc sau apartament de dimensiuni reduse, usi de acces inguste, lipsa spatiului de manevra);

- nerealizarea montajului din cauza rezistentei precare a peretilor pe care se face montajul pieselor de mobilier;

- deteriorarea produselor in urma transportului si montarii acestora realizate de client sau de terti;

- diferentele de nuanta pe acelasi cod de finisaj sau pe acelasi material de acoperire daca produsele in cauza nu au fost comandate in acelasi timp pe aceeasi Nota de comanda (pot fi diferente de nuanta de la lot la lot);

- dimensiunile produselor electrocasnice, a tevilor de gaze sau apa, a caloriferelor existente in spatiul unde urmeaza a fi montata mobila;

- racordarea produselor electrocasnice la reteaua de energie electrica, gaze, apa si nici ptr incorporarea acestor produse in mobilier;

- echipajul nu are obligatia sa transporte marfa, daca mijlocul de transport STAER nu se poate parca in apropierea intrarii in imobilul unde isi are domiciliul clientul sau daca integritatea corporala a echipajului  este pusa in pericol (livrare de produse in imobile in constructie; scari sau terase fara balustrade; cai de acces inguste; usi, scari, holuri care nu permit manevrarea produselor fara sa se aduca deteriorari imobilului prin deteriorarea peretilor sau deteriorarea fizica a produselor), acest lucru fiind aplicabil si in situatia in care produsul respectiv trebuie preluat pentru a fi trimis la fabrica producatoare in vederea expertizarii si remedierii lui in garantie;

- deteriorarile bunurilor materiale (parchet, pereti, usi, geamuri) cauzate de manipularea (montajul) produselor de catre forma partenera de montaj STAER, in acest scop va recomandam sa protejati spatiul unde urmeaza a se efectua montajul;

- deteriorarea produselor de animalele de companie existente in locuinta clientului;

- firma partenera de montaj nu este obligata sa elibereze spatiul, unde urmeaza sa fie asezat mobilierul nou, de mobilierul vechi sau sa desfaca de la gaze/apa produsele electrocasnice existente in acest spatiu;

- firma partenera de montaj nu este obligata sa ridice de la client ambalajul cu care a sosit mobila, acesta fiind un bun al clientului;

 

Garantia nu se aplica in urmatoarele situatii:

 

- orice produs de tapiterie (canapele, fotolii, paturi tapitate, saltele) isi va pierde garantia daca materialul de acoperire al acestuia prezinta resturi alimentare; fecale umane sau animale; par de la animalele de companie si va prezenta mirosuri deranjante (mirosuri specifice animalelor, mucegaiului si nu in ultimul rand mirosul specific de fecale);

- saltele rulate, impaturite;

- deteriorarea produsului ca urmare a transportului, manipularii, montajului facut de client sau de un tert;

- produse incendiate, inundate, deteriorate, furate;

- schimbarea culorii produsului din cauza soarelui sau a unei surse de caldura sau apa;

- vopsirea produsului de catre client sau a interventiei cumparatorului asupra mobilierului cu substante suplimentare de lacuire;

- gaurirea, lipirea pe produs a altor repere sau materiale;

- murdarirea materialului de acoperire in urma folosirii;

 

Staer va recomanda:

 

- inainte de achizitionarea produselor de folosinta indelungata (mobilier), asigurati-va ca ati fost informat corect, complet si precis despre toate aspectele care sunt importante ptr dvs;

- asigurati-va ca ati luat la cunostinta clauzele si conditiile care insotesc produsul si ati respectat instructiunile de instalare, manipulare, intretinere si utilizare;

 

inapoi la Info Utile